Domov V Palomi razvijajo toaletne papirje z mislijo na vse bolj osveščenega uporabnika

V Palomi razvijajo toaletne papirje z mislijo na vse bolj osveščenega uporabnika

Pri toaletnem papirju je izjemnega pomena, da so izdelki mehki in nežni do kože.

Živimo v času, ko je visoka kakovost in funkcionalnost izdelka za blagovno znamko s tradicijo, s katero se ponaša Paloma, že sama po sebi umevna. Potrošniki želijo čim boljšo uporabniško izkušnjo.

Pri toaletnem papirju je izjemnega pomena, da so izdelki mehki in nežni do kože. Za uporabnika je tudi dobrodošlo, če so izdelki dermatološko testirani s strani priznanih inštitutov, ki za te namene povabijo k sodelovanju prostovoljce in ne izvajajo testov na živalih. Vse več potrošnikov se odloča za nakup izdelkov, ki so razviti z mislijo na naravo in okolje. V Palomi se tega zavedamo in pri razvoju izdelkov vedo sledimo usmeritvam ter tudi trendom. Vsi naši toaletni papirji so izdelani iz primarnih celuloznih vlaken s certificiranim poreklom. Pri proizvodnji ne uporabljamo nobenih kemikalij, ki tudi drugače ne bi bile primerne za stik s sluznico ali z živili. K temu sodijo predvsem razna lepila za lepljenje plasti, barve, ki se jih uporablja pri barvanju in tisku papirja, in dišave, ki jih nanašamo le na kartonski tulec. Veseli smo, da naša prizadevanja uporabniki zaznajo tudi preko raznih neodvisnih raziskav, kot je npr. Nielsnova raziskava v okviru projekta Produkt leta. Ta certifikat je bil v marcu dodeljen naši liniji izdelkov Paloma Deluxe Care, v okviru katere smo razvili hitro razpustljivi papir Paloma Smart Care za ciljno skupino uporabnikov avtodomov, jadrnic, pa tudi vseh lastnikov hiš, ki imajo težave zaradi ozkih kanalizacijskih odtokov.

Sodelujemo tudi z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje v okviru obeleženja 10. obletnice programa Svit za zgodnje odkrivanje raka na debelem črevesu in danki. Rolica toaletnega papirja se nam zdi zelo učinkovit medij osveščanja o pomenu zgodnjega odkrivanja raka na debelem črevesu in danki, saj le-to uporabljamo v intimnih trenutkih, ko smo najbolj dovzetni za težave in se za trenutek ustavimo ter lahko prepoznamo simptome, ki vodijo v bolezen – tudi v njenih najhujših oblikah. Sporočilo, ki smo ga natisnili na rolice toaletnega papirja, opominja tako ciljno skupino pozvanih prebivalcev v okviru programa, da ne tvegajo in sodelujejo v njem, kot tudi mlajše, ki v program še niso vključeni, a se morebiti že srečujejo z zdravstvenimi težavami. Prepričani smo, da se bodo tudi kupci toaletnega papirja pozitivno odzvali ter z rolico papirja v svojih toaletnih prostorih pripomogli k vse večji osveščenosti.

Promocijsko sporočilo
Besedilo in fotografije: Paloma

Preberite tudi

Komentarji