Domov Izboljšajte ravnotežje!

Izboljšajte ravnotežje!

Če veliko sedite, je to odlična vaja za vas! Z njo boste izboljšali ravnotežje, istočasno pa poskrbeli za boljšo gibljivost telesa in bolj napete mišice.

Stanje na eni nogi okrepi gležnje in vam omogoči, da težo enakomerno porazdelite po celem stopalu. S to vajo se boste naučili tudi, kako za boljšo oporo v stoječem položaju aktivirati trebušne mišice. Vajo v svojo rutino vključite trikrat tedensko.

1 Stojte na levi nogi in desno nogo potegnite proti prsim. Prste sklenite pod stegnom in zravnajte hrbet, pri tem pa sprostite ramena. Koleno naj bo v višini bokov. Napnite spodnje trebušne mišice.

2 Ob vdihu iztegnite desno nogo predse, prsti na nogi naj bodo usmerjeni proti stropu. Izdihnite in skrčite koleno v začetno pozicijo. Ponovite 5-krat.

3 Po zadnji ponovitvi se sklonite z desno roko ter kazalce in sredinec ovijte okrog palca na nogi. Vdihnite in nato izdihnite. Držite pet do 8 dihov. Celotno vajo ponovite še z drugo nogo.

Nasvet za začetnike

Če ne morete stegniti noge, ko držite za palec, lahko noga ostane tudi skrčena. Pomembno je, da hrbet in noga, na kateri stojite, ostaneta popolnoma ravna. Pomagate si lahko tudi z elastičnim trakom za vadbo.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi

Komentarji