background image

Šampinjoni, nadevani z ajdovo kašo


Napolnite šampinjone z zdravo in hranilno ajdovo kašo in si privoščite slastno kosilo.

Ajdova kaša je specialiteta slovenske ljudske kuhinje. Ima najbolj harmonično sestavo beljakovin, ki je za telo primernejša od sestave beljakovin v mesu, mleku ali soji, zato je pomembna v prehrani ljudi, ki ne jedo mesa. Odlična je za pripravo glavnih jedi, prilog in sladic. Ne vsebuje glutena, zato je primerna za brezglutensko dieto obolelih za celiakijo. Bogata je tudi z minerali, saj vsebuje kalij, fosfor, magnezij in železo, vitamine.

• 200 g sveže špinače
• 1 čebula
• 1 zvrhana žlica kokosovega olja
• 10 večjih šampinjonov
• 200 g kuhane ajdove kaše
• jabolčni kis
• sol, poper
• lovorov list
• drobnjak

1. Špinačo na kratko blanširajte v vreli osoljeni vodi in jo grobo sesekljajte. Očistite šampinjone, bete odstranite.

2. Drobno sesekljano čebulo prepražite na kokosovem olju in dodajte sesekljane bete gob. Pražite, dokler ne izpari voda, potem odstavite.

3. Zmesi dodajte sesekljano špinačo, začinite s soljo, poprom in jabolčnim kisom ter premešajte.

4. Dodajte ajdovo kašo in premešajte.

5. Klobuke šampinjonov minuto ali dve prevrite v rahlo slani vodi z lovorovim listom. Tekočino odlijte in shranite.

6. Šampinjone ohladite, nadevajte in naložite v pekač. Če vam ostane kaj nadeva, ga razporedite okoli gob. Za hrustljavo skorjo gobe posujte z drobtinami. Pecite 20 minut pri 180 °C.

7. Pečene nadevane gobe posujte s svežim drobnjakom in postrezite.

Fotografija: arhiv Aritmija Media

Preberite tudi


Komentarji