background image

Zvezdniški joga trebušček


Si želite lepo oblikovan trebuh brez izrazito definiranih trebušnih mišic? Predstavljamo vadbo, s katero boste brez težav oblikovale trebušček, kot ga Alessandra Ambrosio.

Kako ga doseči?

Začeti je potrebno s podaljševanjem srednjega dela telesa, torej trebušnih mišic. Najbolj učinkovito boste to dosegli z vajami, ki namesto globinsko definiranih trebušnih mišic poskrbijo za podaljšanje in bolj raven trebuh. Da bi odstranili odvečne maščobe obloge na tem delu, trikrat tedensko vključite tudi kardio vadbo.

Vadba

Celotno vadbo izvajajte 5-krat tedensko.

Čoln

1. Sedite z rahlo pokrčenimi nogami in stopali ravno na tleh. Dvigujte stopala, dokler meča niso vzporedna s tlemi. Pri tem se lahko nekoliko nagnete nazaj, a mora hrbet ostati popolnoma raven.
2. To pozo držite pet dihov (vdih in izdih) in nogi spustite v prvotni položaj. Petkrat ponovite.

Stol

1. Stojte vzravnano, stopala naj bodo v širini bokov, roke iztegnjene naprej.
2. Spustite zadnjico, hrbtenica mora ostati ravna, trebušček stisnjen. Ostanite v položaju 30 sekund.

Zasukan stol

1. Iz pozicije stola spustite zadnjico. Stisnite stegna skupaj in zgornji del telesa zasukajte v eno smer. Držite 30 sekund.
2. Ponovite še na drugo stran.

Bojevnik III

1. Stojte vzravnano in eno nogo iztegnite nazaj.
2. Roke dvignite nad glavo in telo nagnite naprej, dokler roke, hrbtenica in noga ne tvorijo ravne linije. Držite 30 sekund.

Fotografije: Instgram/alessandraambrosio

Preberite tudi


Komentarji