background image

Zdrava zamenjava: testenine


Obožujete testenine, a vas mučijo vetrovi ali imate napihnjen trebuh? Pšenico zamenjajte z zdravimi žiti in vaše počutje se bo kmalu izboljšalo!

Zakaj izbrati kaj drugega?

Čeprav nimajo pretirano visokega glikemičnega indeksa, bele in pšenične testenine vsebujejo zelo malo vlaknin, zato jih s prehranskega vidika ni dobro prepogosto jesti. Kljub temu da nas večina verjame, da ne obstaja veliko dobrih alternativ belim testeninam, jih je na voljo kar nekaj.

Prvi korak

Pobrskajte po policah trgovin z zdravo prehrano in našli boste veliko testenin iz drugih žit.

Poskusite testenine iz riževe, koruzne ali celo sojine moke za kulinarično uživanje, ki ne bo povzročilo neprijetne napihnjenosti. Vendar pa bodite zelo pozorni pri kuhanju – le minuta več od priporočenega časa kuhanja in vaš obrok se lahko spremeni v lepljivo gmoto.

Naslednji korak

Testenine iz čičerke
Najnovejša vrsta testenin, ki nas je popolnoma navdušila. Imajo nizek glikemični indeks, odličen oreščkast okus, so hranljive in zelo nasitijo. Pri nas jih je sicer težko dobiti (preverite trgovine z zdravo prehrano), a jih lahko povsem enostavno napravite tudi sami.

Poskusite

Testenine z grahom in pestom
Pesto, kuhan grah in svežo rukolo zmešajte s testeninami in potresite z naribanim parmezanom.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji