background image

Zdrava zamenjava: rezanci


Tudi rezanci iz pšenične moke, so ena od tistih jedi, ki se ji je bolje izogniti, če vas skrbita vaše zdravje in postava.

Zakaj izbrati kaj drugega?

Pšenični rezanci so, kot pšenične testenine, rafinirani, torej so iz njih odstranjene skoraj vse vlaknine, prav tako pa tudi vitamini in minerali. Če iščete odlično hrano, ki je dobra za vas, je bolje, da to izbiro preskočite.

Prvi korak

Če imate težave s pšenico, boste enostavno prešli na riževe rezance.
Hitro so kuhani, so nežnega okusa in odlični za pripravo v voku, ki ga nadvse obožujemo. Vendar pa so nutricionisti nad njimi navdušeni približno toliko kot nad belim rižem – zaradi predelave skoraj ne vsebujejo vlaknin in drugih hranil.

Naslednji korak

Tisti, ki iščete alternativo pšenici z nekoliko več okusa, morate poskusiti japonske ajdove rezance.

Ajdo uvrščamo med žita, čeprav botanično ne spada med trave, kamor sodi večina ostalih žit. Je sorodnica rabarbare, ki spada med dresnovke. Poiščite stoodstotne soba rezance (japonsko ime), saj so nekatere vrste mešane s pšenično moko.

Poskusite

Ajdovi rezanci
V čudoviti juhi z instantnim misom (fermentirana soja). Dodajte še nekaj kozic, natrgano mlado čebulo ter alge in dobili boste slastno juho, kot jo jedo na Japonskem. Seveda pa lahko ajdove rezance zakuhate v čisto običajno, tradicionalno nedeljsko govejo juho ali jih pripravite kot samostojno jed.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji