background image

Z vadbo nad simptome v času menstruacije


Vadba pomaga pri nihanju razpoloženja, a je lahko neprijetna ob fizičnih simptomih menstruacije. Lahko pa različne vrste vadbe te simptome pomagajo ublažiti.

Če so simptomi tako hudi, da komaj stojite, je dodaten stres vadbe zadnja stvar, ki jo vaše telo potrebuje. Pijte veliko tekočine in počivajte, z redno vadbo pa nadaljujte po prenehanju močne krvavitve oz. izboljšanju simptomov. Če pa so vaši simptomi le nekoliko boleči ali zgolj neprijetni, jih boste s temi vajami enostavneje omili.

Krči Napravite eno serijo 20 ponovitev hoje z izpadnimi koraki, če krči niso prehudi, pa lahko telo dodatno obremenite z utežjo v vsaki roki. Krče pa lahko ublažite tudi z nekaterimi drugimi metodami.

Glavobol Sprostite se z vadbo joge in se še posebej osredotočite na dihanje, gibi naj bodo nežni in povezani. Če pa gibanje vpliva na poslabšanje glavobola, takoj prenehajte z vadbo in samo počivajte.

Napihnjenost Če se počutite napihnjeni in polni vode, vam bo pomagala kardio vadba. S potenjem boste izločili odvečno vodo iz telesa ter v njem ponovno vzpostavili ravnovesje.

Slabo razpoloženje Rešitev? Tek! Ta bo povišal raven hormonov seratonina in dopamina, zaradi česar se boste počutili veliko bolje..

Želja po hrani Pomagala bo katerakoli vadba, pomembno je le, da ste v gibanju.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji