background image

Vaje za več mišic in večjo porabo kalorij


S pravim pristopom in temi tremi vajami, lahko hitreje izoblikujete mišice in pospešite metabolizem, s tem pa tudi izgubo maščobe.
Manj ponovitev z večjo težo lahko pospeši vaš metabolizem!

Da bi imeli manj mlahave kože in več lepo izoblikovanih mišic ne potrebujete veliko vaj, le prave. V študiji, objavljeni v Journal of Transnational Medicine, so osebe, ki so iz osmih vaj na napravah prešle na tri, bazalni metabolizem povečale za 18 %. Kako je to mogoče? Ciljalo se je večje skupine mišic, uporabljalo pa manj ponovitev z večjo težo in krajšim časom za počitek.

Poskusite

Za te vaje ne potrebujete veliko opreme, lahko jih izvajate tudi z dvema ročkama. Izberite najtežje uteži, ki jih lahko dvignete in z njimi napravite 6 ponovitev (poskusite s težami med 7 in 12 kilogramov). Vaje v svojo vadbeno rutino vključite 2- do 3-krat tedensko.

Napravite 6 ponovitev in počivajte 20 sekund, nato napravite še 2-3 ponovitve. Počivajte 20 sekund in napravite še zadnje 2-3 ponovitve. Med vsako vajo počivajte 2 minuti in pol.

1. Eno utež držite z obema rokama v višini prsi, komolci naj bodo spuščeni, nogi v razkoraku v širini ramen. Globoko počepnite, da se zadnjica spusti pod kolena, težišče mora pri tem ostati v sredini. Vrnite se na začetek.

2. S hrbtom lezite na klop z utežjo v vsaki roki,z rokama ob ramenih, dlani naj bodo obrnjene proti stopalom. Roki iztegnite proti stropu. Vrnite se na začetek.

3. V pasu se pripognite naprej, hrbet naj ostane popolnoma raven. Roki naj bosta iztegnjeni proti tlom, dlani obrnjeni navznoter. Komolca potegnite navzgor, da uteži predejo do prsnega kopa. Vrnite se na začetek.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji