background image

Vaje za močne in lepo oblikovane roke


Leta naredijo svoje – koža izgublja elastičnost, kar je naravni proces. Ne moremo ga zaustaviti, lahko pa ga upočasnimo, če se redno izvajamo enostavne vaje.

OBLIKOVANJE

Vsi imamo radi lahke vaje, ki jih lahko izvajamo, tudi ko sedimo pred TV-jem, zato preizkusite naslednje:
- Sedite naravnost ali stojte v razkoraku z nogami v širini bokov.
- Vzemite lažjo utež, steklenico vode ali večjo konzervo – nekaj, kar najdete doma.
- Roke držite ob strani, jih pokrčite v komolcih in dvignite v ravnino ramen ter spustite. Vajo ponovite 10–15-krat.
Prav tako je za oblikovanje rok, še posebno tricepsov, dobra vaja, ki jo lahko izvajate sede ali stoje. Držite manjše uteži dvignjenih rok, ki so pokrčene v komolcih, tako da so nadlakti v višini glave, podlakti pa za glavo. Potem roke stegnite nad glavo. Ponovite 15-krat, vsaj petkrat tedensko in učvrstili boste zadnji del rok.

UPORABLJAJTE TEŽO SVOJEGA TELESA

Sklece sodijo med najbolj učinkovite vaje za izgubljanje maščob na tem delu telesa. Če vam je težko izvajati klasične sklece (tiste na tleh), se lotite stoječih, tako da vlogo tal nadomesti stena.
- Obrnite se k steni, od katere bodite oddaljeni vsaj za dolžino stegnjenih rok. Noge so razširjene v širini ramen.
- Dlani uprite ob steno. Roke pokrčite v komolcih in glavo približajte steni, medtem pa stojte na prstih. Potem telo potisnite od stene le z uporabo rok. Opravite tri serije po deset ponovitev.

IZTEG KOMOLCA OB STOLU

- Sedite na rob postelje ali stola, roke postavite s strani tako, da so prsti usmerjeni naprej in visijo preko roba.
- Stopala premaknite naprej, tako da se zadnjica in boki znajdejo stran od stola ali postelje.
- Uporabite moč rok, da telo spustite toliko, da je zadnjica od tal odmaknjena le nekaj centimetrov.
- Zopet le z močjo rok dvignite telo. Hrbet držite poravnan, da ne čutite napetosti v ramenih.
To je precej težka vaja, a naj vas ne skrbi, če v začetku ne boste mogli opraviti več kot pet ponovitev. Hitro boste napredovali do desetih, kar je odličen dnevni 'odmerek' te učinkovite vaje. Vzela vam bo le dve minuti, napenjali pa boste mišice celega telesa: tricepse, prsi, ramena, hrbet.

Fotografije: Bigstock

Preberite tudi


Komentarji