background image

Vadba za zdravo srce


S temi vajami boste izboljšali kroženje krvi in pomagali iz telesa izločiti odpadni ogljikov dioksid.

Skupno trajanje: 2 minuti

20 sekund: Tek na mestu
Tecite, kolikor hitro zmorete, da vam srce prične razbijati. Počivajte 10 sekund.

20 sekund: Sklece ob steni ali klopci
Roki prislonite na steno v višini prsi in širini ramen ter stopite korak nazaj. Pokrčite komolce, da zgornji del telesa približate steni, in pri tem stiskajte trebušne mišice. Napravite jih, kolikor zmorete v 20 sekundah. Počivajte 10 sekund.

20 sekund: Dvig medenice
Lezite na tla in nogi pokrčite. Roki naj ostaneta na tleh, medenico pa potiskajte proti stropu in jo spuščajte nazaj na tla, kolikor hitro gre. Počivajte 10 sekund.

20 sekund: Dvig nog
Lezite na hrbet, nogi naj bosta iztegnjeni. Aktivirajte trebušne mišice in obe nogi dvignite do kota 90 stopinj. Ta položaj zadržite za trenutek, nato pa nogi počasi spustite proti tlom. Ne upogibajte hrbta, naj ostane raven. Počivajte 10 sekund.

Preberite tudi


Komentarji