background image

Umaknite pšenico iz svoje prehrane


Če je napihnjenost tudi vaša težava, jo lahko enostavno odpravite. Pšenico zamenjajte z zdravimi žiti in vaše počutje se bo kmalu izboljšalo, prav tako pa tudi postava.

Ko ste nesrečni zaradi napihnjenega trebuha ali vetrov in ste videti vse prej kot vitki, boste krivca v prehrani običajno našli med ogljikovimi hidrati. Nekoč so bila naša najljubša zdrava hrana, danes pa se o njih pojavlja vedno več negativnih mnenj, medtem ko je večina kritik usmerjenih proti pšenici. Nutricionisti menijo, da ima kar 80 odstotkov prebivalstva neko vrsto občutljivosti nanjo, in tisti, ki se nam po običajnem sendviču obseg pasu razširi za celo konfekcijsko številko, jim moramo pritrditi. Kljub temu da lahko ogljikovi hidrati na splošno, še posebej pa pšenica, povzročijo težave, obstaja veliko zdravih alternativ, da si lahko privoščimo obroke brez krivde in napihnjenosti!

Zagotovo ste že slišali za glikemični indeks in kako koristen je lahko, če želimo ločiti dobre ogljikove hidrate od slabih. Slabi ogljikovi hidrati, ki imajo visok glikemični indeks, hitro izgorijo, povzročijo zmešnjavo v ravneh krvnega sladkorja, odvečna hrana pa se shrani kot maščoba. Dobri ogljikovi hidrati se sproščajo počasi, vam dajejo dalj časa trajajočo energijo, hkrati pa ne povzročajo nepremagljive želje po sladkem ali nihanja razpoloženja. In kako ene zamenjamo z drugimi? Eksperimentirajte z dobrimi ogljikovimi hidrati in kmalu boste ugotovili, da niso odvečni in neužitni, kot ste včasih mislili. Hvaležen vam bo tudi vaš pas!

Kako zamenjati pšenico v ...

KRUHU

TESTENINAH

REZANCIH

Nasvet + Odpovejte se tudi belemu rižu, ki lahko povzroča enake težave kot pšenica!

Fotografija: arhiv Aritmija Media

Preberite tudi


Komentarji