background image

Spremenite svoje navade za boljše delovanje možganov


Možgani pričnejo delovati z višjo prestavo šele takrat, ko jih do tega prisilimo s spremembo rutine. To pa lahko vodi do navala dopamina, veselega seratonina ali rasti nevronov.

Zmeren tek

S pospeševanjem hitrosti iz hoje do zmernega teka lahko pomagate spodbuditi rast nevronov.

Izzovite se in poskusite nekaj novega

Če se preizkusite v nečem, pri čemer boste res morali napeti možgane in se potruditi, lahko pomagate ustvariti nove nevrone v možganih.

Meditacija

Zmanjšanje stresa s čuječo meditacijo naj bi pomagalo izboljšati spomin.

Zamenjajte roki

Poskusite to pri rutinskih opravilih, kot je umivanje zob ali držanje telefona. Če ste zelo pogumni, lahko roki zamenjate tudi pri jedi in žlico primete z levo (če ste desničar). Zna biti precej zahtevno, a hkrati vašim možganom nudi odlično vadbo.

Jejte s palčkami

Ste kdaj opazovali Kitajce pri jedi? Namesto vilic vzemite v roke palčke – s počasnejšim hranjenjem lahko večerjo spremenite v sproščujočo, čuječo rutino. Ko se navadite palčk, seveda.

Spremenite pot v službo

S tem pomagate spodbuditi del možganov, ki se ukvarja s spominom.

Kolesarite

Ta vrsta rekreacije odlično vpliva na delovanje možganov. Iskanje prave poti, zavedanje prostora okrog sebe in kroženje krvi – vse to koristi malim sivim celicam.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji