background image

Seksi trebušček za tiste z oblinami


Obline so seksi! Nikar se jih ne poskušajte znebiti, temveč jih le nekoliko oblikujte, da dosežete (še bolj) seksi obliko peščene ure.

Zvezdniški navdih: Kate Upton, Beyoncé, Kim Kardashian, Robyn Lawley

Cilj: Postava v obliki peščene ure z mehkim predelom v sredini trebuha in izklesanimi stranskimi mišicami.

Vadba

Da bi oblikovali stranski del trebuha, je potrebno aktivirati prav vsako vlakno notranjih in zunanjih stranskih mišic. Pri tem vam lahko pomaga TRX (Total Resistance eXericise) vadba. Spodaj navedene vaje izvajajte dvakrat tedensko, trikrat tedensko pa vključite vaje za moč za celo telo z uporabo upora, da poudarite obline.

Rotacija trupa

1. Držite TRX z obema rokama. Obračajte trup dokler ni vaš prsni koš obrnjen v levo.
2. Vrnite se v prvotni položaj in ponovite na drugo stran. Napravite 10 ponovitev.

Spuščanje bokov

1. Postavite se na levo od TRX trakov in držite držali nad svojo glavo.
2. Boke spustite na desno stran. Napravite 10 ponovitev na vsako stran.

Stranski trebušnjaki

1. Stopali namestite v držali in začnite v položaju deske (plank).
2. Koleni potegnite k desnemu komolcu. Vrnite se v prvotni položaj in ponovite na levo stran. Napravite 10 ponovitev.

Nagib naprej

1. Na kolenih se obrnite proti TRX trakom, v vsaki roki držite eno držalo.
2. Nagnite se naprej (hrbet mora ostati raven, trebušne mišice napete) in v eno stran. Napravite 10 ponovitev in izmenjujte strani nagiba,

Celoten sklop vaj trikrat ponovite.

Za večji učinek vadbe

Povečajte vnos vitamina B (ribe, jajca, polnozrnata moka) S tem boste vzpodbudili metabolične celice k porabi maščob in ogljikovih hidratov za energijo.

Vedno napete trebušne mišice Čim pogosteje napenjajte trebušne mišice tako, da potegnete trebuh navznoter. A pozor, pri tem morate stisniti mišice, če boste le globoko vdihnili, ne bo učinka. Razen v pomanjkanju sape.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji