background image

Povečajte porabo kalorij na fitnesu


Že sama fitnes vadba je odlična za vašo postavo - zato ste se je tudi lotiti - še dodatno pa lahko kurjenje kalorij povečate s pomočjo teh nasvetov ...

Pet minut dlje

Medtem ko hodite ali tečete na tekalni stezi ali se vzpenjate na steperju, razmislite, ali morate ravno ko preteče zadan čas prenehati s to vajo ali pa jo lahko podaljšate za pet minut. Že neznatnih dodatnih pet minut lahko doprinese 50 pokurjenih kalorij več, ne bodo pa vam odtrgale dragocenega časa za druge pomembne stvari.

Vadite ob glasbi

Mnoge raziskave so dokazale, da hitra in energična glasba lahko spodbudi ljudi, da vadijo bolj in dlje ter tako porabijo več kalorij. Izberite priljubljene pesmi, a pazite na to, da imajo hiter ritem. Hiphop glasba se je pokazala za najboljšo izbiro, saj se ritem pogosto spreminja.

… ali ob avdioknjigi

Če ne želite poslušati glasbe med vadbo, posezite po avdioknjigi. Raziskave so pokazale, da se ob poslušanju knjige osredotočimo na vsebino, zato vadba ostane rutinska aktivnost, ki ji ne posvečamo pozornosti in lahko vadimo dlje kot bi sicer.

Izkoristite oglase

Če ste eden od tistih obiskovalcev fitnesa, ki gledajo televizijo med vadbo, izkoristite pavzo za oglase za to, da vadite močneje in bolj osredotočeno. Namesto lahkotnega teka, sprintajte, oziroma če hodite, začnite teči.

Dvignite kaj

Namesto da le tečete ali hodite, del časa za vadbo namenite vajam za moč oziroma dvigovanju uteži. Ljudje, ki so kardio vajam dodali še vaje za moč, so hitreje porabili več kalorij.

Ne pozabite na noge

Če to želimo priznati ali ne, imajo naše noge večje mišice od naših rok. Zato tudi porabljajo več kalorij! Če želite ob vadbi pokuriti še kakšno več, se osredotočite na kombinacijo vaj za noge in za zgornji del telesa.

Podaljšajte korak

Namesto da jutranji tek zaključite s počasno hojo, podaljšajte in pospešite korak. Tako boste povečali oddaljenost, a pri tem ne boste dodatno obremenili organizma.

Skočite

Medtem ko čakate, da bo naprava, ki jo želite uporabiti, prosta, vzemite v roke kolebnico in ohranjajte raven srčnega utripa na visoki ravni. Le v minuti hitrega skakanja s kolebnico boste porabili 15 dodatnih kalorij. To pa ni kar tako, kajne?

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji