background image

Niti opazili ne boste, da kurite kalorije!


Brez posebnega napora lahko tudi doma spodbudite svoje telo, da porablja kalorije skozi ves dan, s pomočjo naših resnično preprostih trikov.

Jutranja vadba na eks

Tudi če nimate časa, da bi obiskali fitnes, a želite spodbuditi svoj metabolizem, nastavite budilko 15 minut prej kot običajno in ta čas izkoristite za hiter trening. Naredite serije skokov, sklec, trebušnjakov in počepov, da zaženete porabo kalorij. Če se osredotočite na vadbo in se potrudite, lahko v četrt ure pokurite kar 140 kalorij, poraba pa se bo nadaljevala tudi preko dneva.

10-krat ena minuta

Čez dan skušajte najti priložnosti, da le za eno minuto pospešite svoj srčni utrip. Ne le da boste tako spodbudili presnovo k večji porabi kalorij, temveč bo dodatna količina kisika prebudila vaše telo, aktivirala pljuča, srce in možgane. Poleg tega boste na ta način porabili dodatnih 300 do 400 kalorij v dnevu! Dovolj je že, da vsako uro vstanete, ogrejete mišice in naredite 10 počepov ali 10 izpadnih korakov na poti do kopalnice.

Ostanite hladni

Ljudje, ki se zadržujejo v hladnih prostorih, porabljajo več kalorij. Torej če želite spodbudite svojo presnovo, znižajte temperaturo v prostoru, kjer se najpogosteje zadržujete. Tako pozimi ne boste le znižali računa za ogrevanje, temveč boste povečali tudi porabo kalorij, tudi če boste le sedeli in gledali televizijo.

Spustite se na tla

Namesto da priljubljeno nadaljevanko gledate leže na kavču, sedite na tla. Ko sedite na čvrsti podlagi, so mišice napete, da vam omogočijo čim bolj udoben položaj. Na ta način pa porabljajo tudi več energije, torej kalorije – še nekaj dodatnih pa boste pokurili med vstajanjem.

Najdite načine za več aktivnosti

V stanovanje odnesite vsako vrečko posebej, kužka odpeljite na nekoliko daljši sprehod, avto pa pustite doma, ko se s prijateljico dogovorita za kavico (naj bo ta brez sladkorja!).

Preberite tudi


Komentarji