background image

Največji porabniki kalorij


Nore diete, prehranska dopolnila, začinjena hrana, kofein … Kateri od čudežnih 'pospeševalcev' porabe kalorij zares delujejo?

Kofein

To poživilo pomaga vašemu metabolizmu pri večji porabi energije še tri ure po zaužitju. Kava pred vadbo vam lahko pomaga porabiti do 15 % več kalorij. Slaba stran tega je le, da se vaše telo kofeina navadi, kar pomeni, da lahko nekaj skodelic dnevno zmanjša te čudovite učinke.

Beljakovine in maščobe

Čeprav je slišati neverjetno, lahko samo prebavljanje hrane pomaga pri porabi več kalorij. Če je v vaši dieti več beljakovin in maščob, boste ob prebavljanju porabili več kalorij. Za prebavo beljakovin telo namreč porabi med 20 in 30 odstotkov kalorij hrane, medtem ko pri ogljikovih hidratih to znaša le 5 do 15 odstotkov.

Vadba za moč

Aerobni trening je odličen za dobro počutje in ohranjanje kondicije, a skrivnost večje porabe kalorij se skriva v vadbi z utežmi. Mišice niso le videti privlačno, zagotavljajo tudi večjo porabo kalorij v mirujočem stanju. Za vsake pol kilograma maščobe, ki ga spremenite v mišice, boste porabili dodatnih 14 kalorij dnevno – brez da bi se za to morali premakniti.

Fotografije: BigStock

Preberite tudi


Komentarji