background image

Joga za lahko noč


Nemirnega premetavanja po postelji ne pelje nikamor. Joga in meditacija vam lahko pomagata hitro zaspati in poskrbita za dober spanec.

Joga in meditacija vam lahko izdatno pomagata premagati težave s spanjem. Sledite spodnjemu načrtu in se umirite ...

1. Sedite na tla in se lotite dihalnih vaj:

- bodite pozorni na svoje dihanje,
- sprostite in spustite ramena ter jezik položite ob nebo,
- globoko dihajte s trebušno prepono,
- upočasnite ritem dihanja.

2. Nogi stegnite predse. Potegnite desno nogo k sebi in stopalo naslonite na stegno leve noge. Pritegnite še levo nogo in stopalo položite na desno nogo, v kolenski pregib. Ta položaj se imenuje lotosov cvet.

3. Prste dlani položite tako, da se palec in kazalec stikata s prstnima blazinicama. Dlani položite na kolena, prsti naj gledajo navzgor. Umirjeno dihajte eno minuto.

4. Stegnite noge. Razprite roke in dlani položite na stegna. Dihajte in obenem drsite z dlanema proti stopalom, kolikor daleč lahko. Ponovite tri- do štirikrat.

5. Pokleknite in sedite na stopala. Dlani položite na tla pred seboj in drsite z njimi naravnost naprej. Brado potopite v prsni koš, glava naj počiva med rameni, zaprite oči. Zadržite položaj dve minuti.

Ste že zaspani?

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji