background image

Izboljšajte svojo tehniko izvajanja počepov


Počepi so odlična vaja za mišice, tudi če ne izvajate nič drugega. Izvedbo počepov in s tem njihovo učinkovitost pa lahko še izboljšate z našimi nasveti.

Vsak dan poskušajte izvesti vsaj 20 počepov.

1 Stojte z nogama, razširjenima malenkost širše od širine bokov, prsti na nogah naj bodo za 20 stopinj obrnjeni navzven – to vam pomaga ohraniti pravo držo.

2 Dvignite ramena in jih od ušes zavrtite nazaj, da boste stali vzravnano.

3 Roki zravnajte predse, da sta vzporedni s tlemi, dlani naj bodo obrnjene navzdol.

4 Pred sabo poiščite eno točko, se zazrite vanjo in pričnite s krčenjem kolen – predstavljajte si, da želite sesti na stol. Hrbet naj ostane raven, teža pa na petah.

5 Pojdite, kolikor nizko lahko, nato pa se uprite v pete in dvignite v prvotni položaj. Če niste stabilni, si lahko vajo olajšate, tako da se oprimete naslonjala stola (a ne pozabite stiskati trebušnih mišic). Če vaša meča niso dovolj raztegnjena, si lahko pete podložite s knjigami, tako boste lahko počepnili še nižje.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji