background image

Hrana, ki topi maščobo s trebuha


Maščoba na trebuhu nam ne para živcev le, ko jo opazujemo v ogledalu, temveč ogroža tudi naše zdravje. Predstavljamo živila, ki vam jo lahko pomagajo odstraniti.

Jogurt

Jogurt vsebuje probiotike, ki so odlični za zdravo prebavo, poleg tega pa tudi veliko kalcija in magnezija, ki pomagata zmanjšati količino kortizola v telesu. Ta hormon je namreč zelo močan in neposreden signal maščobnim celicam v trebuhu, da morajo shraniti še več maščobe. Če ga znižate, lahko torej pripomorete k izgubi maščobe na predelu trebuha.

Sadje

Jabolka in hruške Sadje, ki vsebuje veliko vode, je bogato tudi s topnimi vlakninami in vitamini, oboje pa pomaga pri topljenju maščobe s trebuha. Jabolka so še posebej dobra, saj ostanete dalj časa siti. Raziskave so pokazale, da so osebe, ki so pred obrokom pojedle jabolko, v celoti zaužile 15 % manj kalorij. Manj kalorij pa pomeni, da bo telo za energijo pričelo porabljati obstoječe maščobe. Pomembno je le, da jeste cele sadeže in ne čežane ali soka.

Citrusi Grenivke in pomaranče vsebujejo veliko polifenolov, ki lahko upočasnijo nastanek hidroksisteroid-dehidrogenaze (HSD). Gre za hormon, ki znotraj maščobnih celic na trebuhu 'reaktivira' hormon stresa kortizol.

Žita z veliko vlakninami

So odličen način, da se znebite maščobe, hkrati pa ste zaradi občutka polnosti dalj časa siti. Izberite polnozrnata žita ali oves, ki v eni porciji zagotavljajo kar četrtino vaše dnevne potrebe po vlakninah. Uživajte jih zgodaj v dnevu, da poskrbite za redno prebavo, ki je tesno povezana z izgubo maščobe. Kvinoja je še ena odlična možnost, saj vsebuje veliko beljakovin in vlaknin, oboje pa pomaga pri izgubi maščob.

Zeleni čaj

Je zahvaljujoč flavonoidu EGCG, ki spodbudi celice k večjem kurjenju kalorij, eden od najbolj učinkovitih naravnih topilcev maščobe (fat burnerjev). Privoščite si vsaj eno skodelico dnevno!

Začimbe

Cimet Je magična začimba, ki izboljša zmožnost metaboliziranja maščobe, hkrati pa zmanjša tudi vaš apetit. Cimet prav tako pomaga uravnavati krvni sladkor, zato ga izdatno posujte po jutranji kavi ali na rezine jabolk za zdrav in slasten prigrizek.

Kurkuma Ta začimba je odlična za kurjenje maščobe, saj zmanjša oksidacijo in vnetje znotraj maščobnih celic. Če je v telesu preveč oksidacije in vnetja, se sproži povečano nabiranje maščobe na predelu trebuha. Ko se maščoba enkrat tam nabere, prične sama sprožati ta dva procesa in tu se začne začaran krog nabiranja maščobe, ki ga je težko ustaviti, dokler ne zmanjšamo oksidacije. Kurkuma naj zato postane vaša najljubša začimba – dodajte jo jajcem, privoščite si s kurkumo izdatno začinjen curry, ali jo posujte po pečenem piščancu.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji