background image

Hrana in pijača za boljši spanec


Predstavljamo živila, ki se jih splača vključiti v vsakodnevno prehrano, če želite izboljšati svoj spanec ...

Povezava med hrano in spanjem je bila doslej predmet številnih raziskav. Te so na primer pokazale, da vam živila, ki vsebujejo triptofan, pomagajo spati. Triptofan je aminokislina, ki pomaga pri tvorbi serotonina in melatonina, oba hormona pa pomagata pri nastavljanju vaše interne ure.

Orehi

Orehi so odličen vir triptofana, prav tako pa so samostojen vir melatonina, ki vam lahko pomaga hitreje zaspati.

Kamilični čaj

Raziskave so pokazale, da kamilični čaj sproži izločanje glicina, kemikalije, ki sprošča živce in mišice, hkrati pa je čaj tudi blago pomirjevalo, tako da je idealen za uživanje pred spanjem.

Med

Naravni sladkorji v medu malenkostno zvišajo izločanje inzulina in pomagajo, da se triptofan hitreje absorbira v možgane. Žlica pred spanjem v skodelici kamiličnega čaja vam lahko zagotovi bolj miren spanec.

Ribe

Ribe, kot so tuna, morski list in losos imajo veliko vitamina B6, ki pomaga pri tvorbi melatonina in serotonina.

Zelena solata

Solata za večerjo je lahko prav čudežno zdravilo, saj zelena solata vsebuje laktukarij, ki ima pomirjevalni učinek in vam lahko pomaga pri sproščanju pred spanjem.

Češnje

Češnje, predvsem pa višnje, so naravno sredstvo za pospeševanje izločanja melatonina. V raziskavi, ki so jo izvedli na univerzi v Pensilvaniji, so ugotovili, da so bili simptomi nespečnosti blažji pri udeležencih, ki so pili višnjev sok, kot pri tistih, ki so pili placebo.

Mandlji

Mandlji so bogati z magnezijem, mineralom, potrebnim za kakovosten spanec. Ljudje s premalo magnezija v telesu teže spijo dlje.

Mlečni izdelki

Mlečni izdelki so bogati s kalcijem, ki bi naj možganom pomagal pri izrabi triptofana za proizvodnjo melatonina, ki sproža spanec.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji