background image

Hitra vadba za čvrsto telo


Če želite učvrstiti svoje telo in se počutiti vitkejši, je ta hitra vadba (vzela vam bo le dve minuti!) odličen začetek.

Izometrični počepi

Pri tem gibu uporabljate težo lastnega telesa. S hrbtom se naslonite na zid, z nogama stopite korak naprej. Spustite se v počep, dokler nogi ne tvorite pravega kota. V položaju ostanite 30 sekund. Če si želite otežiti vajo, jo izvajajte, ne da ste naslonjeni na steno.

Izometrične vaje so tiste, pri katerih določen položaj držite nekaj časa.

Izometrične sklece

Začetni položaj za sklece držite 30 sekund, da povečate moč zgornjega dela telesa. Ne pozabite dihati!

Deska

Pričnite v položaju za sklece, nato pa se spustite na komolce in težo prenesite na podlakti. Vaše telo mora od ramen do gležnjev tvoriti ravno linijo. Če te vaje še niste izvajali, boste morda potrebovali nekaj poskusov, da vam bo položaj uspelo držati 30 sekund, a ne odnehajte. Držite, kolikor gre, cilj pa vam naj bo 30 sekund. To je najboljši položaj za treniranje osrednjega dela telesa.

Obrnjena deska

Sedite na tla, nogi iztegnite pred seboj. Dlani z razprtimi prsti položite za sabo, nekoliko širše od bokov. Uprite se na dlani in dvignite boke ter prsi proti stropu. Poglejte v strop, napravite 'špičke' z nožnimi prsti in imejte noge in roke ves čas zravnane. Položaj držite 30 sekund. Pri tej vaji najbolj deluje zadnjica, in to boste tudi čutili!

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji