background image

5 trikov za hitrejšo izgubo maščobe


Nimamo v mislih čudežnih tabletk ali krem, le 5 dejavnikov, ki lahko vplivajo na to, kako hitro in koliko maščobe boste izgubili.

#1 Izogibajte se rutini

Z raznolikim urnikom vadbe in vadbo samo bo vaš trening bolj zanimiv, zmanjšali boste možnost poškodb, hkrati pa se boste izognili tudi obstanku na isti ravni ter izboljšali rezultate vadbe.

#2 Pripravite se na izzive

Če želite povečati izgubo maščobe in svojo telesno pripravljenost, se morate premakniti izven svojega območja udobja. Za boljše rezultate mora vaša vadba biti na zahtevnejši ravni, šele takrat se bo vaše telo pričelo spreminjati. A to ne pomeni, da morate vaditi dlje, le vadba mora biti zahtevnejša.

#3 Uporabljajte ročne uteži

Pri uporabi ročnih uteži uporabljate več mišic kot pri uporabi naprav, zaradi česar izgubljate tudi več maščobe in pridobivate na moči. Če je le možno, zato raje izberite ročne uteži, vsekakor pa se tudi vadbi na napravah ne izogibajte.

#4 Vadite v paru

Neka ameriška študija je pokazala, da je aerobna vadba, kot na primer tek ali kolesarjenje, učinkovitejša, če vadite v paru. Ko se naslednjič odpravite teči ali na fitnes, naj se vam pridruži tudi prijateljica. Nekatere vaje so učinkovitejše, če jih delate v paru, hkrati pa vam s vzpodbudami in zdravo tekmovalnostjo lahko pomaga izboljšati rezultate.

#5 Verjemite vase!

Skoraj zagotovo ste močnejši, kot mislite. Pričnite verjeti vase, izberite težje uteži in presenečeni boste, kaj vse lahko dosežete. S povečano mišično maso boste pospešili metabolizem, zaradi česar boste maščobo izgubljali še hitreje, vaše telo pa bo dobilo bolj seksi, izklesano podobo.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji