background image

4 vaje za sanjske trebušne mišice


Si želite čvrstega in lepo definiranega trebuščka? S temi vajami boste aktivirali tudi notranje mišice, na katere običajne vaje ne delujejo ...

Za sanjski trebušček navedene vaje izvajajte v treh serijah 3- do 4-krat tedensko.

Premikanje trupa

1. Stojte vzravnano, stopali naj bosta v širini bokov, roki pa v višini ramen iztegnite proč od telesa.

2. Stegnite prste na rokah in trup premikajte v vsako stran dvajsetkrat. Bodite pozorni, da premikate samo zgornji del trupa – boki morajo ostati na svojem mestu, sicer trebušne mišice ne bodo delovale pravilno!

Usločite hrbtenico

1. Sedite na tla, pokrčite noge in nožne prste prislonite ob steno, peti naj počivata na tleh. Nagnite se nekoliko nazaj, hrbet naj bo raven, roki naj počivata malo pod koleni. Z majhnimi gibi usločite hrbet in ga ponovno zravnajte.

2. V sredini pulzirajte 20-krat. Za 20 pulzov obrnite ramena na desno, nato ponovite še na levo. Celotno vajo ponovite trikrat.

Raztegnite hrbet

1. Lezite na trebuh, nogi naj bosta zravnani, roki pa iztegnjeni naprej.

2. Dvignite roki in nogi nekaj centimetrov od tal in ponovite 20-krat. Nato z rokama ob telesu in dvignjenimi nogami z nogami pulzirajte in napravite koliko ponovitev zmorete.

Dvig noge

1. Stojte vzravnano in eno nogo iztegnite predse. Nogo dvignite na višino bokov 20-krat (če ne zmorete, nogo dvignite kolikor gre).

2. Zdaj zadržite nogo na višini bokov in z pulzirajte 20-krat. Ponovite z drugo nogo.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji