background image

15-minutna vadba za več energije


Vam primanjkuje energije? Ta 15-minutna vadba vas poživi, prevetri in vam da nov zagon, ko ga potrebujete.

Ko potrebujete več energije, se morate včasih preprosto umiriti. S temi štirimi jogijskimi vajami se boste osredotočili, pretegnili mišice in zadihali s polnimi pljuči. Vaje izvajajte v navedenem vrstnem redu v treh ali štirih serijah.

Strešica z zasukom

Pričnite na vseh štirih, spodvijte prste na nogah in iztegnite noge, istočasno pa boke potisnite naprej, da vaše telo oblikuje strešico. Z levo dlanjo se oprimite zunanje strani desnega gležnja in prsni koš zavrtite v desno, pri tem pa naj desna roka ostane zravnana. V tem položaju ostanite osem dolgih dihov, nato pa ponovite še na drugo stran.

Trikotnik

Postavite se v širok razkorak, nato pa levo stopalo obrnite v levo stran. Teža naj bo enakomerno razporejena na obeh nogah. Z levo roko se nagnite k levi nogi, desno pa dvignite nad glavo. Boki se pri tem nekoliko pomaknejo na desno, prsni koš pa nagnite nazaj. V tem položaju ostanite osem dolgih dihov, nato pa ponovite še na drugo stran.

Delfin

Začnite na vseh štirih, nato pa se spustite na komolce, ki naj bodo v širini ramen. Spodvijte prste na nogah in dvignite kolena, da zravnate noge. Nogami stopite naprej kolikor lahko, brez da bi ramena potisnili čez komolce. Zadržite položaj za osem dolgih dihov.

Kamela

Pokleknite na tla, kolena in stopala naj bodo v širini bokov, dlani naslonite na križ. Trtico potisnite naprej, napnite trebušne mišice in odprite prsni koš. Ramena zvijte nazaj in se pričnite spuščati – istočasno kot trup stegujete proti stropu glavo spustite k tlom. Iztegnite roke in se dotaknite pet. Zadržite položaj za osem dolgih dihov.

Fotografije: BigStock

Preberite tudi


Komentarji