background image

Tesnoba: znebite se je na naraven način


Z miselnostjo lahko vplivate na telesno počutje, prav tako pa lahko s telesno aktivnostjo vplivate na duševno stanje. Znebite se tesnobe z gibanjem!

Raziskovalci z univerze v Marylandu so testirali skupino študentov in ugotovili, da je 30 minut kolesarjenja (v primerjavi s 30 minutami tihega počitka) zmanjšalo tesnobo, tudi ko so udeleženci kasneje bili soočeni s čustvenimi dogodki. Ostale raziskave so pokazale, da meditacija, dihalne vaje ter vaje za povezavo med dušo in telesom, na primer joga ali tai chi, lahko prav tako pomagajo zmanjšati stres.

Pri vzdrževanju dobrega duševnega zdravja pomaga veliko različnih vrst vadbe. Za nekatere bo to hoja, za druge joga, za tretje pa morda visoko intenzivna vadba, kot je kolesarjenje. Izberite aktivnost, v kateri uživate, da boste koristi občutili dolgoročno.

Preizkusite

V bližini doma poiščite raven teren, primeren za kolesarjenje. 15 minut porabite za ogrevanje v sproščenem tempu, v srednjem tempu kolesarite 20-35 minut, nato pa ponovno upočasnite in se 10 minut počasi ohlajajte. Ko osvojite pravo tehniko kolesarjenja in pričnete pridobivati na kondiciji, lahko napredujete h kolesarjenju v hribe ali podaljšate čas, ki ga preživite na kolesu.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji