background image

Pol ure za srečo


Vaša čustva so odvisna le od vas! Naj vam naše 'strategije sreče' pomagajo pri doseganju in ohranjanju dobrega razpoloženja - že v pol ure.

Prenehajte s pretiranim razmišljanjem

Če ste nagnjeni k negativnem razmišljanju in pretirani analizi, usmerite pozornost na kaj drugega. Oglejte si film, tecite, poslušajte veselo glasbo ... Vse je bolje od razmišljanja o tem, kaj je šlo ta dan narobe.

Govorite kot srečna oseba

Ne govorite o deževnem, hladnem dnevu kot o 'groznem' vremenu. Recite le: „Deževen dan.“ Prav tako se na dobre novice odzovite z velikim navdušenjem.

Uživajte v mastni hrani

Izberite zdrave maščobe – olivno olje, avokado, ribe, oreščke. Raziskave kažejo, da prehrana z manj kot 25 odstotkov maščob povzroča tesnobo, frustracije in bes.

Nagradite se

Odpotujte (čeprav le za konec tedna), naročite se na sprostitveno nego, pojdite na koncert, vzemite si dan zase ...

Pospravite stanovanje

Nered v stanovanju je opomnik na obveznosti, ki vas še čakajo. Če se s tem pogosto soočate, se lahko počutite slabo. Pospravite časopise in revije, oblačila zložite v omaro, uredite kopalnico.

Sanjarite ...

... o srečnih trenutkih iz preteklosti. Neka študija je ugotovila, da so osebe, ki se pogosto spominjajo srečnih trenutkov iz preteklosti, srečnejše.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji