background image

Pet minut za srečo


Vaša čustva so odvisna le od vas! Z našimi strategijami vas do sreče in dobrega razpoloženja loči le pet minut.

Naredite deset globokih počepov

Ta vaja pospešuje presnovo in izboljša razpoloženje, v dveh tednih pa bodo vidni tudi rezultati na zadnjici in bedrih. Priporočamo, da počepe delate vsak dan, da bo učinek čim boljši.

Naj bo vaša mala skrivnost zares skrivnost

Počnite tisto, kar vam povrne dobro razpoloženje, vendar ne ob tem ne želite biti na očeh javnosti. Za nekatere je to petje pod prho, za druge izvajanje grimas pred ogledalom ali odštekan ples ob glasni glasbi.

Prenehajte sanjariti o dobitku na lotu

V raziskavi o premožnih ljudeh je več kot polovica vprašanih izjavila, da jim bogastvo ni prineslo sreče. Še več, tretjina jih je dejala, da jim denar ni pomagal pri reševanju težav, temveč je pripomogel k še večjemu številu le-teh.

Nanesite rdečo šminko

Ne morete biti žalostni z rdečim rdečilom na ustnicah! Ta barva kar kliče k nasmehu in pritegne pozornost okolice.

Spogledujte se

Ta oseba je lahko simpatičen natakar v kavarni, kamor redno zahajate, prijatelj s facebooka ali vaš partner!

Uživajte jagodičevje

Jagode so bogate s folno kislino, ki povečuje raven serotonina, hormona, ki je pomemben pri odpravljanju stresa in depresije.

Znebite se slabih navad

Kava na prazen želodec, sladica pred kosilom, pijača po službi ... Vzdržite se en teden, samo zato, da si dokažete, da zmorete.

Dihajte!

Pravilno dihanje daje občutek samozavesti in umirjenosti ter je bistvenega pomena za izgorevanje maščob v telesu. Zaprite oči, roke položite na trebuh ter globoko vdihujte in izdihujte (pri tem morate občutiti premikanje trebuha). Nadaljujte z ritmičnim dihanjem, dokler ne občutite, da ste pomirjeni.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji