background image

Navade, ki izboljšajo razpoloženje


Lahko preproste navade spremenijo vaše počutje in razpoloženje? Znanost pravi, da je to povsem mogoče. Preverite, kako ...

Naj cveti!

Harvardska raziskava je pokazala, da so osebe, ki so en teden imele doma sveže rezano cvetje, poročale o več energije in manjših občutkih živčnosti.

Pametno zapravljanje

V raziskavi na San Francisco State University iz leta 2014 so ugotovili, da je zapravljanje za doživetja (na primer vikend izlet) osebe bolj razveselilo kot kupovanje predmetov.

Pijte kavo

Spijete 4 ali več pločevink gaziranih pijač dnevno? Študija iz leta 2014, ki so jo objavili na Plos One, je pokazala, da takšno početje dvigne tveganje za depresijo kar za 30 odstotkov. Medtem ko pitje štirih skodelic kave dnevno tveganje zmanjša za 10 %.

Vitamin D

Osebe z najnižjo ravnjo vitamina D imajo največ možnosti za depresijo, so ugotovili v študiji, v kateri je sodelovalo več kot 12.000 oseb. Pozimi mnogi zdravniki priporočajo dodajanje vitamina D v obliki dopolnil.

Zmanjšajte uporabo facebooka

Ste zaradi facebooka manj srečni? Študija iz leta 2013, ki so jo izvedli na University of Michigan, je pokazala, da je to družabno omrežje povezano s padanjem splošne sreče in zadovoljstva z življenjem.

Meditirajte

Dnevna meditacija naj bi nekaterim ljudem pomagala olajšati anksioznost in depresijo, do odkrili v Johns Hopkins študiji, objavljeni v JAMA Internal Medicine. Pomaga vam lahko tudi aplikacija.

Redno se gibajte

Če vašo vadbeno rutino, ki vsebuje tri vadbe tedensko, vzpostavite med 20. in 40. letom, lahko zmanjšate tveganje za pojav depresije za 16 odstotkov, so odkrili v neki britanski študiji.

Fotografija: Depositphotos

Preberite tudi


Komentarji