background image

Kako na prvo mesto postaviti sebe?


Že majhne spremembe življenjskega sloga lahko prinesejo veliko pozitivnih rezultatov.

Kdaj se nazadnje naredili nekaj zase? V hitrem življenjskem ritmu se prepogosto izgubimo med kopico nalog, ki nam jih nalagajo službene obveznosti, vsakodnevni opravki ali skrb za družino. V vsem tem hitenju pozabljamo sami nase, kar praviloma vodi v slabo počutje, pomanjkanje energije in nezadovoljstvo. Ne zavedamo se, da že majhne spremembe življenjskega sloga lahko prinesejo veliko pozitivnih rezultatov.

Prazna vreča ne stoji pokonci

Hrana je glavni vir energije, ki jo potrebujemo za življenje zato je zelo pomembno, kaj vnesemo v naše telo. Poleg samih sestavin je ključnega pomena tudi sama izkušnja ob pripravi in uživanju hrane, to pa lahko dosežemo na veliko različnih načinov. Odprite staro kuharsko knjigo in se lotite priprave jedi, za katero še nikoli niste izbrali poguma. Krajši izlet iz cone udobja vam bo prinesel obilico veselja, ko boste spoznali, da zmorete pripraviti veliko zahtevnejše jedi kot ste pričakovali. Eksperimentirajte in spoznavajte nove okuse in njihove kombinacije, prepustite domišljiji prosto pot. Preizkusite tudi kuhanje v dvoje.

Zdrav duh v zdravem telesu

Pomembno je vzdrževanje telesne kondicije, saj pripomore k izboljšanju počutja in krepitvi imunskega sistema. Tako ne boste le bolj odporni na razne bolezni, pač pa tudi na stres. Dovolj je le, da se sami pri sebi odločite in se odpravite v bližnji gozd na krajši sprehod, lahkotnejši tek okoli lokalnega ribnika ali pa se peš odpravite skozi mesto. Ni vam potrebno zapravljati veliko časa za rekreacijo. Od 20 do 30 minut dnevno lahko korenito vpliva na vašo kondicijo, če se le vsakič malenkost bolj potrudite. Četudi menite, da si zaradi prenatrpanega urnika tega ne morate privoščiti, se motite - zaradi rekreacije boste toliko bolj učinkoviti pri vsakodnevnih opravilih, da vam bo na koncu dneva ostalo še nekaj časa za počitek.

Tega lahko izkoristite za branje. Branje ima mnoge pozitivne učinke. Poleg bogatenja besednega zaklada, izboljšanja analitičnega razmišljanja in dvigovanja koncentracije, nas branje dokazano sprošča ter zmanjšuje stres. Pri branju ni potrebno prebrati celih knjig naenkrat. Dovolj je, da beremo tako pogosto, da ostanemo v ritmu in sledimo vsebini, ki jo prebiramo. Branje pa ima še eno zelo dobro lastnost; vzpodbujanje domišljije, s katero lahko odpotujemo kamorkoli želimo.

In prav potovanja so tisto, kar lahko zelo pozitivno vpliva na osebnostno rast. Poleg raziskovanj in širjenja obzorji, nudijo potovanja odklop od vsakodnevne rutine. Najsi gre za avanturistično doživetje v eksotičnih krajih ali pa krajši pobeg le dve uri vožnje stran. Potovanja nam nudijo spremembo okolja, kjer se znajdemo v novih situacijah, te pa od nas zahtevajo drugačen način razmišljanja in nov pogled na svet okoli nas. Tako si lahko občutno izboljšamo samopodobo in pridobimo na samozavesti.

Za dvig samozavesti sta ključna znanje in izobrazba

Nikoli ni prepozno za pridobivanje formalne izobrazbe, kljub temu da je od zadnjega obiska šolskih klopi preteklo že kar nekaj časa. Čeprav ste polno zaposleni, si lahko pridobite izobrazbo, najenostavneje preko online študija. Gre za obliko študija, ki v celoti poteka preko spleta, brez časovnih in prostorskih omejitev. Učimo se takrat, ko imamo čas, neglede na to, kje se takrat nahajamo. Profesorji, ki so nam na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, so strokovnjaki z izkušnjami iz vsakdanjega življenja, na podlagi katerih tudi vodijo predavanja. Ta potekajo na podlagi reševanja praktičnih nalog, kar pomeni, da je učenje »na pamet« postalo preteklost. Enega od uspešnejših programov pridobivanja izobrazbe preko online študija ponuja DOBA Fakulteta. Statistike kažejo, da velika večina njihovih študentov redno napreduje v višji letnik in tudi dokonča študij. In kaj je boljšega za samozavest kot uspešno opravljen korak na naslednjo stopnjo?

Besedilo: PR

Fotografija: Bigstock


 

Komentarji