background image

Ena ura za srečo


Znanstveniki so odkrili, da je kar 40 % sreče odvisne od našega vedenja in razmišljanja. To pomeni, da lahko nadzorujemo čustva. Naj vam pri tem pomagajo naše 'strategije sreče'.

Pojdite v naravo

V neki raziskavi, ki je zajela 500 žensk, je bilo ugotovljeno, da so ženske, ki so najbolj izpostavljene dnevni svetlobi, zlasti zjutraj, najsrečnejše.

Lotite se pilatesa

Lezite na hrbet, vzdignite noge tako, da bodo pod kotom 45 stopinj, nato pa dvignite glavo pod enakim kotom. Roke naj bodo iztegnjene in ob telesu, dlani pa položite na podlago. Zdaj stokrat dvignite in spustite roke. Ta vaja vam bo pomagala tako pri zniževanju ravni hormona stresa (kortizola) v telesu kot tudi pri povečanju ravni hormonov dobrega razpoloženja (endorfinov).

Poslušajte zvočne knjige

Tako bodo sprehodi po mestu in vožnja z avtobusom bolj zanimivi. Izberite lahkotne romane ali zahtevnejše vsebine, kar vam ustreza in poveča občutek sreče.

Naredite izbor 'prijateljev' na facebooku

Bodite iskreni do sebe – ali zares potrebujete stike z vsemi nekdanjimi sodelavci in problematičnimi sošolci iz srednje šole?

Posodobite življenjepis

To je lahko precej stresno opravilo, še zlasti, če zelo hitro potrebujete službo. Bolje je, da to storite, ko imate dovolj časa, da ga zares dobro uredite.

Ne počnite ničesar

Strokovnjaki so prepričani, da je lenarjenje lahko zelo zdravo. Ljudje, ki del svojega prostega časa raje namenijo spanju kot branju, imajo več možnosti, da bodo dočakali visoko starost.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji