background image

Dobre navade za sproščen vsakdan


Znebite se stresa še pred dopustom. Če bodo predstavljene aktivnosti postale vaše vsakodnevne navade, bo vaše življenje bolj srečno in sproščeno.

Eno z naravo

Katerakoli vadba pomaga zmanjšati stres, blagodejno pa bo na vas vplival tudi čas, ki ga boste preživeli v naravi. V japonski študiji so odkrili povezavo med fitoncidi, kemikalijami, ki jih sproščajo drevesa, in znižanjem ravni stresnih hormonov.

Odklopite se

Ste med tistimi, ki redno preverjate svojo e-pošto, celo na mobilnem telefonu? V britanski študiji pisarniških delavcev so ugotovili, da so se srčni utrip, krvni tlak in raven kortizola naglo povišali, ko so brali in pošiljali e-pošto. Naslednjič, ko boste ponovno preverjali svoj e-nabiralnik, se raje vprašajte: „Lahko počaka?“ Seveda lahko!

Jok je dober za vas

Vesel jok in jok od ganjenosti, seveda. Vsak dan si vzemite nekaj minut in na internetu preberite veselo zgodbo ali na YouTubu poglejte videoposnetek rešenega kužka. Kemikalije, ki se v vas nabirajo v stresnih trenutkih lahko namreč 'odplaknete' z dobrim jokom.

Magnezij!

V času večjih pritiskov se zaloge tega pomembnega minerala hitro pričnejo manjšati. To lahko vodi do začaranega kroga, saj smo brez zadostnih količin bolj čustveni in hitreje reagiramo (da bolečih mišic sploh ne omenjamo). Jejte veliko temno zelene zelenjave (na primer špinače ali kodrolistnega ohrovta) ali si pripravite smuti z banano (vsebuje veliko magnezija!), pravim kakavom in mandljevim mlekom.

Fotografija: Depositphotos

Komentarji