background image

20 korakov do boljšega življenja


Želite v svojem življenju manj stresa in obremenjenosti? Lotite se teh enostavnih korakov, ki vam lahko olajšajo naporne dni in izboljšajo življenje.

Sedite zravnano

Če veliko časa preživite sede (v službi na primer), se potrudite, da je vaša drža čim bolj pokončna. Tako ob koncu dneva ne boste čutili bolečin v križu in vratu. Vsake toliko časa obrnite dlani navzgor – na ta način je skoraj nemogoče sedeti s sključeno hrbtenico.

Kako doseči svoje?

Postavite vprašanje na pravi način in večina ljudi bo ugodila vaši želji. Primer: na vprašanje 'Ali lahko uporabim fotokopirni stroj prva, ker se mi zelo mudi?' je pozitivno odgovorilo 94 odstotkov ljudi, medtem ko je 'Imam le 5 strani, ali lahko fotokopiram pred tabo?' dobilo le 60 odstotkov pozitivnih odgovorov. Kot kaže, naj bi beseda 'ker' v naših možganih sprožila takšno reakcijo v možganih, da nas naredi bolj voljne popustiti oziroma pomagati drugim.

Zadihajte tudi za mizo
Ali zadihani od kuhanja sedete za mizo in dobesedno zmečete hrano vase? Vzemite si čas za uživanje obroka in ne pozabite na umirjeno dihanje. Naredite 4 do 6 vdihov na minuto, da prebudite del možganov, ki umiri impulzivnost.

Sovražite 'mačka'?
Za alkoholne pijače uporabite visoke in ozke kozarce. Raziskava je pokazala, da ljudje spijemo veliko več iz nižjih in širših kozarcev kot pa iz visokih in ozkih.

Postavite vazo s sveže rezanim cvetjem v kuhinjo
Raziskave s Harvarda so pokazale, da sveže cvetje izboljša počutje ljudi, ki so obkroženi z njim. Naberite nekaj vaših najljubših cvetov in začnite dan pozitivno!

Želite doseči dobre rezultate na naslednjem sestanku?
Postrezite kavo. Kofein naredi ljudi bolj pozorne na ideje, ki jih predstavljate. Zato jih natančneje preučijo, to pa vodi do večje odprtosti k sprejemanju in odobritvi poslov.

Kdaj so možgani na vrhuncu svojih moči?
Tudi možgani imajo svoj vrhunec moči. Študije so namreč pokazale, da smo ljudje veliko bolj ustvarjalni dopoldne, in sicer okrog 11. ure. Pravi čas za ekipno delo pa je popoldne, saj smo takrat bolj sproščeni.

Koliko ur na leto porabite za iskanje stvari?
Naslednjič, ko boste tavali po stanovanju in iskali izgubljeni predmet, na glas ponavljajte ime predmeta. To bo pripomoglo k iskanju, saj se vam bo v mislih prej prikazala slika predmeta in ga boste zato prej našli.

Olajšajte vadbo
Pred vsako vadbo popijte kozarec hladne vode. Če je v telesu manj toplote, ne boste občutili tako velike utrujenosti, kot bi jo sicer. Prav tako boste imeli občutek, da ste ohlajeni in da se ne potite prekomerno.

Ne marate vožnje v nabito polnem avtobusu?
Imejte s seboj svojo najljubšo glasbo. Poslušanje le-te ustvari navidezno mejo med vami in ostalimi okrog vas, saj vas pesmi, ki v vas vzbujajo pozitivna čustva, odpeljejo v lepši svet.

Odvrzite neudobno in spodnje perilo
Preiščite predal s spodnjim perilom in odvrzite vse, kar ni udobno ali se ne prilega telesu in vam je že marsikdaj pokvarilo dan.

Ste tik pred zadetkom pri nogometu, rokometu ali tenisu?
Ciljajte na levo stran nasprotnika. Študija, ki je preučevala nogometno igro, je pokazala, da se vratarji večinoma vržejo za žogo na svojo desno stran. Razmišljanje o pozitivnem izidu športne igre aktivira levo stran možganov, ta pa desno stran telesa. Če nekdo hoče nekaj in se zato mora hitro premakniti, se bo instinktivno premaknil desno.

Vas skrbi morebitna izguba denarnice?
V denarnico vstavite otroško sliko (in svoj naslov), da povečate možnosti vrnitve. Ste vedeli, da se kar 88 odstotkov ukradenih denarnic, ki vsebujejo sliko otroka ali otrok, prej vrne k lastniku kot tiste brez? Otroške slike v človeku podzavestno vzbudijo skrb za otroka.

Nagnite glavo v desno v pravem trenutku
Se prepirate z nekom in ne veste, kako bi dosegli svoj prav? Nagnite glavo v desno. Obstaja velika verjetnost, da bodo ponavljali za vami in bodo glavo nagnili v levo. Ker pa leva stran slabo vpliva na sprejemanje odločitev, pravijo strokovnjaki, boste dosegli svoj prav.

Pred vami je naporen dan ...
Razporedite svoj čas v 25-minutne intervale, kjer svojo pozornost usmerite 100-odstotno le v delo. Med intervali si vzemite nekaj minut odmora, nato nadaljujte. Za merjenje časa lahko uporabite kuhinjsko uro. Opazovanje ure in časa, ki se izteka, pozitivno vpliva na produktivnost.

Stresu se ne moremo izogniti, lahko pa ga zmanjšamo
Prisiljeno se nasmehnite v stresnih trenutkih. To bo upočasnilo srčni utrip in zmanjšalo stres.

Ali vas bo dodatna skodelica kave držala pokonci ob 3. uri zjutraj?
Če imate pri roki pametni telefon, naložite aplikacijo Caffeine Zone 2 Lite, ki na podlagi vaše teže in drugih podatkov preračuna raven kofeina v vašem telesu. Ugotovili boste, če vas bo naslednja kava res držala pokonci ali ne.

Pozabite na občutek krivde, ker niste vsak dan na fitnesu
Ali veste, da ljudje, ki telovadijo 30 minut dnevno, hitreje hujšajo od tistih, ki telovadijo 60 minut? Če telovadite le pol ure, boste bolj osredotočeni na vadbo in posledično manj utrujeni, zato boste lahko normalno nadaljevali z dnevno rutino.

Uporabite pravo barvo pisala za zapis opravil
Pomembne naloge, ki zahtevajo natančnost, si zapišite z rdečim pisalom, tiste, ki zahtevajo kreativnost, pa napišite z modrim.

Ni treba zamenjati službe, da bi v njej uživali
Spremenite način opisovanja svojega delovnega mesta. Če ste nepremičninski agent, se raje opišite kot 'oseba, ki pomaga ljudem, da najdejo dom, v katerem bodo srečni'. Misel na to, da pomagate ljudem, bo pozitivno vplivala na vaše počutje.

Fotografije: Profimedia, Thinkstock

Preberite tudi


Komentarji