background image

Rdeča pesa s kozjim sirom


Rdeča pesa vsebuje veliko železa, kalija in folne kisline. Odlična je za vašo kri, srce in ožilje. Dodajte ji kozji sir in uživajte v slastni hranljivi solati!

Za 4 osebe:
1 kg surove rdeče pese
4 žlice oljčnega olja
3 vejice timijana
pol žličke medu
1 žlica limonovega soka
200 g kozjega sira

Peso očistite in kuhajte v soljeni vodi 40 minut. Lahko jo tudi spečete, tako da peso očistite, narežite na četrtine, solite, poprajte, prelijte z dvema žlicama oljčnega olja, posujte s timijanom in pecite v pečici na 200 °C 45 minut.

Kuhano peso olupite in narežite na pol centimetra debele rezine. Na enako dimenzijo narežite tudi kozji sir. Na krožnik naložite rezino pese, na vrh rezino sira in postopek ponavljajte, da nastane stolpec, visok približno osem centimetrov. Prelijte s prelivom, pripravljenim iz 2 žlic oljčnega olja, pesti peteršilja, ščepca soli in pol žličke medu – sestavine zmeljite ali strite v možnarju.

Fotografija: Profimedia

Preberite tudi


Komentarji