background image

Okusna in zdrava večerja za raven trebuh


Nikar vsega truda, ki ga vložite v vadbo, ne pokvarite z nezdravo hrano. Ta jed vas bo napolnila z energijo in pomagala ohraniti mišično maso, a ne bo povzročila napihnjenosti.

Piščanec na žaru s cvetačnim rižem in zelenjavo

1. En kos piščančjih prsi narežite na trakce in meso cikcak nabodite na palčke za ražnjiče. Meso premažite z malo oljčnega olja, začinite s soljo, poprom in mleto papriko ter specite na segreti ponvi, približno 10 minut. Odstranite in pustite na toplem.

2. Cvetačo (60 g) razdelite na cvetove in dobro sperite. Naložite v multipraktik in zmeljite, tako da dobite rižu podobno teksturo. Cvetačo preložite v segreto ponev, v kateri se je prej pekel piščanec, solite, prelijte z 0,5 dl zelenjavne jušne osnove ali vode, solite in poprajte po okusu. Pražite, dokler voda ne izpari. Prepraženo cvetačo naložite na krožnik in popršite z malo limonovega soka.

3. Zelenjavo (bučke, paprika, brstični ohrovt, zelje …) operite, osušite, začinite s soljo in poprom ter na hitro popecite na segreti in z malo olja premazani ponvi. Postrezite s cvetačnim rižem in pečenimi piščančjimi prsmi.

Jedi pred postrežbo lahko dodate še:

  • žlico probiotičnega jogurta ali kislega zelja
  • 2 žlici semen granatnega jabolka
  • manjšo pest oreščkov in semen
  • sveže kumarice, paradižnik, rdeče zelje, peteršilj

Zakaj ta obrok deluje?

  • Vsebuje veliko beljakovin, ki poskrbijo za obnovo mišic po vadbi.
  • Z dodatkom oreščkov poskrbite za vnos zdravih maščob.
  • Jed ima nizek glikemični indeks, zato ne bo povzročila visokega porasta inzulina v krvi. To je tudi razlog, da po obroku ne boste začutili želje po sladkarijah.
  • Z dodatkom granatnega jabolka in sveže zelenjave boste telo oskrbeli z obilico antioksidantov in vitaminov, kar pomaga ohranjati odporen imunski sistem.
  • Z dodatkom probiotičnega jogurta (lahko tudi kislega zelja) boste poskrbeli za zdravje črevesne flore.

Fotografija: BigStock

Preberite tudi


Komentarji